Dlaczego nie kupię już komputera marki Lenovo?

Na początku stycznia nasz dział zaopatrzenia kupił 2 egzemplarze tabletów Lenovo Think Pad II. Jeden z egzemplarzy trafił w moje ręce, drugi - kolegi. I ten pierwszy, w pierwszym dniu roboczym trafił do serwisu w celu naprawy, z wadliwą łącznością wi-fi. Szczęśliwie po tygodniu wadę usunięto. Po miesiącu lub dwóch wrócił do serwisu z chrypiącym głośnikiem. I tu pełen sukces, o ile sukcesem można nazwać dwie naprawy w pierwszym kwartale użytkowania.

Gorzej poszło z drugim egzemplarzem. W nim kiepsko przebiegał proces ładowania baterii. 12 kwietnia 2013 (razem z tym od chrypiącego głośnika) wylądował w serwisie.

I urządzenie tkwiło w serwisie do dziś. A jest 24 maja 2013 roku. Czyli 42 dni. Właśnie kurier dostarczył przesyłkę z wymienionym urządzeniem. Zobowiązani do dbałości o wydawane publiczne pieniądze zmuszeni byliśmy przekazać sprawę naszej komórce prawnej. Na szczęście bieg sprawy wstrzymujemy i możemy nie marnować więcej czasu na przepychanie się z gwarantem.

Czesław Bajer


English - soon: "Why I will never buy a computer Lenovo brand?"

français - bientôt: "Pourquoi je ne vais pas acheter un ordinateur marque Lenovo?"